[no subject]

From: RELIANCE BANK®
Date: Thu Apr 26 2012 - 18:37:45 EST

god dag

Mitt navn er Paul Underwood. Jeg jobber med en bank her i Storbritannia,
og jeg har en virksomhet forslag for deg. Vennligst gå gjennom vedlagte
brev og få mer informasjon om denne avtalen. Din haster respons
etterlengtede og vil bli høyt verdsatt. Kom tilbake til meg gjennom min
e-post nedenfor, eller du kan ringe nummeret nedenfor for nærmere
avklaring.

Vennligst ikke svare på denne e-posten hvis du ikke er interessert eller
mindre interessert i avtalen, fordi jeg trenger noen som vil gi avtalen
100% oppmerksomhet til at vi lykkes som jeg har satt på mye i
planleggingen av hvordan vi vil lykkes. Så jeg ønsker ikke noen som vil
komme og kaste bort tiden min og rotet opp avtalen og satte meg i
skikkelig trøbbel som kan føre til fengsel for meg eller tap av jobben
min.

Som jeg sa før, hvis du er interessert og kan være i stand til å håndtere
en slik stor avtale etter å ha lest vedlagte forslaget så kontakt meg, men
hvis du ikke er interessert eller kan ikke være i stand til å håndtere
slike avtaler som involverer slik stor sum penger så ikke bry kontakter
meg.

hilsen
Paul Underwood
E-post: paulunderwood@xxxxxxxxxx
+447024017452

Good day

My name is Paul Underwood. I work with a bank here in the UK and I have a
business proposal for you. Please go through the attached letter and get
more details about this deal. Your urgent response is highly anticipated
and will be highly appreciated. Get back to me through my email below or
you can call the number below for further clarification.

Please, don't respond to this email if you are NOT INTERESTED or LESS
INTERESTED in the deal because I need someone that will give the deal 100%
attention to enable us succeed as I have put in much in planning on how we
will succeed. So I do not want anybody that will come and waste my time
and mess up the deal and put me in big trouble that might lead to jail for
me or loss of my job.

Like I said before, if you are interested and can be able to handle such
huge deal after reading the attached proposal then contact me but if you
are not interested or cannot be able to handle such deal involving such
huge amount of money then do not bother contacting me.

Regards,
Paul Underwood
E-mail: paulunderwood@xxxxxxxxxx
+447024017452