Lūdzu, sazinieties ar mani, lai iegūtu sīkāku informāciju....

From: Christian Kossi
Date: Thu Jan 13 2022 - 07:40:21 EST

Sveika laba diena
Divreiz nosūtīju jums neatbildētu e-pastu. Ar šo pārliecību un
sirsnība sazināties ar jums, lūdzu, pieņemiet atvainošanos, ja mans e-pasts
pārkāpj jūsu personīgo morāli. Mani sauc Kristians Kosi, es esmu kalpone
Advokāts atrodas Lomē, Togo.

Sazinos ar jums uzvārda līdzības dēļ
dalīties ar manu mirušo klientu, kurš ir jūsu valsts pilsonis
$9,600,000,00 banku noguldījumi Togo Republikā. Vīrietis
Bojāgājušais klients gāja bojā ceļu satiksmes negadījumā 2011.gada 21.aprīlī.
Tuvi radinieki nav reģistrēti. Tika veikti dažādi mēģinājumi viņu atrast.
Papildu ģimene caur neauglīgu vēstniecību.

Saņēmu oficiālu vēstuli no bankas, kurā ieteikts šāds variants
Procedūra konta padarīšanai nelietojama un ieķīlāšanai Fonda ietvaros
saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem banka, kurā mans klients
noguldīja naudu
Summa ir 9,6 miljoni ASV dolāru. Šeit pēc valdības likumiem, tad
Pēc 10 gadu perioda beigām fonds atgriezīsies uzņēmuma īpašumā.
Togo valdība. 10 gadu termiņš beidzās pagājušā gada aprīlī.
2021, un neviens nav veicis darījumus vai pieprasījis jūsu kontu
fonds, kapitāls.

Mans ieteikums jums ir iepazīstināt jūs ar tuvāko banku.
mana mirušā klienta radinieks samaksāja bankai šos 9,6 USD
miljoniem jums kā pircējiem. Kad pārsūtīšana ir pabeigta,
Es ierosinu fondu sadalīt ar saskaņotu procentu.
apmierinot abas puses un arī ziedot labdarībai.

Es iesniegšu visus juridiskos dokumentus, kas pamato jūsu prasību. Viss
Lai mēs to paveiktu, man ir nepieciešama jūsu godīgā sadarbība.
process. Es arī garantēju, ka tas tiks darīts saskaņā ar noteikumiem.
juridisks līgums, kas pasargās jūs no jebkādiem pārkāpumiem
likumu šeit vai jūsu valstī.

Lūdzu, sazinieties ar mani, lai varu sniegt visu informāciju.

Sveiki
Kristians Kossi, jurists,
Galvenais padomnieks: Kossi & Co Associates