[no subject]

From: msbelinaya
Date: Thu Dec 30 2021 - 11:44:06 EST

Felajánlom a barátságomat, és hiszem, hogy jó szívvel fogadsz. Arra
kértek, hogy vegyem fel Önnel a kapcsolatot, és nézzük meg, hogyan
tudjuk a legjobban támogatni egymást. Ms. Kodjovi Hegbor vagyok
Törökországból, és a StandardBNP bank limited Turkey-nál az
üzemeltetési részleg vezetőjeként dolgozom. Hiszem, hogy Isten
akarata, hogy most találkozzam veled. Van egy fontos üzleti
beszélgetésem, amelyet szeretnék megosztani Önnel, és úgy gondolom,
hogy érdekelni fogja Önt, mivel ez az Ön vezetéknevéhez kapcsolódik,
és hasznára válik.

2006-ban az Ön országának állampolgára 8 400 000 GBP értékű 36
hónapos nem rezidens számlát nyitott a bankomnál a naptárban. Ennek a
letéti szerződésnek a lejárati dátuma 2009. január 16. Sajnálatos
módon 2008. május 12-én a kínai Szecsuánban egy végzetes földrengésben
halt meg, legalább 68 000 ember halálát okozva üzleti úton.

Bankom vezetése még nem hallott a haláláról, én tudtam róla, mert ő a
barátom volt, én pedig a számlavezetője voltam, amikor a számla
megnyitása előtt az előléptetésem előtt történt. Azonban uram
nem említette a hozzátartozóit/örököseit a számlanyitáskor, és nem
volt házas vagy nem volt gyermeke. Múlt héten a banki vezetőség
megkért, hogy adjak utasítást arra vonatkozóan, mit tegyek a pénzével,
ha meg kell újítani a szerződést.

Tudom, hogy ez meg fog történni, és ezért kerestem megoldást a helyzet
kezelésére, mert amikor a bankigazgatóim tudják, hogy meghaltak, és
nincs örökösük, elviszik a pénzt személyes használatra, így nem nem
akarom, hogy ilyesmi történjen. Ekkor láttam a vezetéknevét, örültem,
és most keresem az együttműködését, hogy a legközelebbi
hozzátartozójaként / a számla örököseként bemutassam Önt, mivel
ugyanaz a vezetékneve, mint ő, és a banki székhelyem felszabadítja a
számlát. neked. Nincs kockázat; a tranzakciót olyan törvényes
megállapodás alapján hajtják végre, amely megvédi Önt a jogsértéstől.

Jobb nekünk követelni a pénzt, mint hagyni, hogy a bankigazgatók
vigyék el, ők már gazdagok. Nem vagyok kapzsi ember, ezért azt
javaslom, hogy a pénzt egyenlően osszuk el, 50/50%-ban mindkét fél
között. Az én részesedésem segíteni fog abban, hogy saját vállalkozást
indítsak, és a bevételt jótékony célra fordítom, ami az álmom volt.

Kérem, mondja el véleményét javaslatommal kapcsolatban, nagyon
szükségem van a segítségére ebben a tranzakcióban. Téged
választottalak, hogy segíts nekem, de nem a saját munkámból, kedvesem,
hanem Istentől. Azt akartam, hogy tudd, hogy időt szakítottam arra,
hogy imádkozzam ezért az üzenetért, mielőtt kapcsolatba léptem volna
veled, és elmondod a véleményed, és kérlek bánj veled. ez az
információ SZIGORÚAN TITKOS. Válaszát követően, kizárólag személyes
e-mail címemen, msbelinaya892@xxxxxxxxx
részleteket ad a tranzakcióról. Valamint az alap letéti igazolásának
és az alapot létrehozó cég létesítő okiratának másolata.
Isten áldása várja sürgős válaszát
Üdvözlettel
Kodjovi Hegborné
msbelinaya892@xxxxxxxxx