Sie haben eine Spende in Höhe von 1,000.000 Euro erhalten

From: mail . syekhnurjati . ac . id
Date: Thu Jan 28 2021 - 01:19:37 EST

Olen Maria Elisabeth Schaeffler, saksalainen liikenainen, sijoittaja ja Schaeffler-konsernin toimitusjohtaja. Olen yksi Schaeffler-ryhmän omistajista. Annoin 25 prosenttia henkilökohtaisesta omaisuudestani hyväntekeväisyyteen ja köyhille vuosittain. Ja suostuin myös antamaan loput 25% yksityishenkilöille tänä vuonna 2021 yritykseni voitoksi. Olen päättänyt lahjoittaa sinulle 1 000 000,00 euroa. Jos olet kiinnostunut lahjoituksestani, ota yhteyttä minuun saadaksesi lisätietoja, ota meihin yhteyttä: mariaelizabethdonation567@xxxxxxxxx
Voit myös lukea lisää minusta alla olevan linkin avulla
https://fi.wikipedia.org/wiki/Maria-Elisabeth_Schaeffler