DÄrgais Dieva izredzÄtais

From: Mrs. vivian Ouedrago
Date: Tue May 05 2020 - 10:24:40 EST

DÄrgais Dieva izredzÄtais

Es rakstu jums Åo vÄstuli ar smagÄm asarÄm acÄs un sirdÄ ar lielÄm
bÄdÄm. Mans vÄrds ir vivian Ouedrago kundze, es esmu no Tunisijas un
sazinÄjos ar jums no Burkinafaso slimnÄcas, es gribu jums to pateikt,
jo es Jums nav citas iespÄjas kÄ pateikt, kad mani uzrunÄja atvÄrties
jums, es apprecÄjos ar Ouedrago Smitu Braunu, kurÅ deviÅus gadus
strÄdÄja ar Tunisijas vÄstnieku Burkinafaso, pirms viÅÅ nomira 2005.
gadÄ. precÄjies vienpadsmit gadus bez bÄrna.

ViÅÅ nomira pÄc Äsas slimÄbas, kas ilga tikai piecas dienas. KopÅ viÅa
nÄves es nolÄmu vÄlreiz neprecÄties. Kad mans miruÅais vÄrs bija
dzÄvs, viÅÅ noguldÄja USD 8,5 miljonus (astoÅi miljoni pieci simti
tÅkstoÅu dolÄru) bankÄ Ouagadougou galvaspilsÄtÄ Burkina Fasoin
rietumÄfrikÄ. ÅobrÄd ÅÄ nauda joprojÄm atrodas banka. ViÅÅ padarÄja Åo
naudu pieejamu zelta eksportam no Burkinafaso kalnrÅpniecÄbas.

Nesen Ärsts man teica, ka vÄÅa problÄmas dÄÄ es neturpinÄÅos septiÅus
mÄneÅus. Tas, kas mani visvairÄk traucÄ, ir mana insulta slimÄba.
UzzinÄjis manu stÄvokli, es nolÄmu Åo naudu nodot jums, lai rÅpÄtos
par mazÄk priviliÄÄtajiem cilvÄkiem, jÅs Åo naudu izlietosit tÄ, kÄ es
Åeit norÄdÄÅu. Es vÄlos, lai jÅs paÅemtu 30 procentus no kopÄjÄs
naudas personÄgai lietoÅanai. KamÄr 70% naudas tiks novirzÄti
labdarÄbas "cilvÄkiem uz ielas un palÄdzÄbas sniegÅanai bÄrnunamÄ. Es
uzaugu kÄ bÄrenis, un man nav neviena kÄ manai Äimenei. loceklis,
tikai cenÅoties saglabÄt Dieva namu. Es to daru, lai Dievs piedotu
mysins un pieÅemtu manu dvÄseli paradÄzÄ, jo ÅÄ slimÄba mani ir tik
Äoti cietusi.

TiklÄdz es saÅemÅu jÅsu atbildi, es jums norÄdÄÅu bankas kontaktu
Burkinafaso, kÄ arÄ uzdoÅu bankas vadÄtÄjam jums izsniegt pilnvaras
vÄstuli, kas jums apliecinÄs paÅreizÄjo naudas lÄdzekÄu saÅÄmÄju
bankÄ, ti, ja jÅs nodroÅinÄsit man, ka jÅs rÄkosities atbilstoÅi, kÄ
es Åeit norÄdÄju.

No vivian Ouedrago kundzes