KONTAKT (BANK ING) DO TRANSFERU

From: Mrs. Ursula Mattis
Date: Mon Feb 18 2019 - 22:01:21 EST

MÃj drogi beneficjent,

Jestem pewien, Åe ta wiadomoÅÄ bÄdzie dla was niespodziankÄ, poniewaÅ nigdy wczeÅniej siÄ nie spotkaliÅmy, a takÅe zapytacie, dlaczego zdecydowaÅem siÄ wybraÄ was spoÅrÃd licznych uÅytkownikÃw Internetu na Åwiecie. DokÅadnie nie mogÄ powiedzieÄ, dlaczego wybraÅem ciebie, ale nie martw siÄ, gdy zobaczyÅem TwÃj profil w Internecie, ktÃry sprawiÅ, Åe speÅniÅem swojÄ proÅbÄ. Niech wszechmogÄcy BÃg pobÅogosÅawi i doÅwiadczy ciÄ przez tÄ misjÄ, jeÅli potrafisz uwaÅnie przeczytaÄ i przetrawiÄ poniÅszÄ wiadomoÅÄ.

Zanim przejdÄ dalej, pozwÃlcie, Åe dam wam trochÄ mojej biografii, jestem matkÄ UrsulÄ Mattis, 72 letniÄ kobietÄ i ÅonÄ Late Sir Alvaro Mattisa, ktÃry zmarÅ po dÅugiej chorobie w poniedziaÅek 7 wrzeÅnia 1998 r. GMT 14: 22 Wielka Brytania.

Po Åmierci mojego mÄÅa staÅem siÄ Kierownikiem jego inwestycji, a teraz, gdy jestem stary i sÅaby, postanowiÅem spÄdziÄ resztÄ Åycia z rodzinÄ i bliskimi, ktÃrym nigdy nie miaÅem czasu w trakcie mojego Åycia biznesowego. , ale przed ÅmierciÄ mego mÄÅa mieliÅmy plan wykorzystania ostatnich dni naszego Åycia, aby przekazaÄ poÅowÄ tego, nad czym pracowaliÅmy, dla mniej uprzywilejowanych i domÃw miÅosierdzia, a drugÄ poÅowÄ dla siebie, czÅonkÃw rodziny i bliskich przyjaciÃÅ, i jest tak niefortunne, Åe mÃj mÄÅ nie Åyje dzisiaj, aby to zrobiÄ ze mnÄ, a ja jestem bardzo sÅaby i stary teraz, dlatego zdecydowaÅem siÄ na tÄ dziaÅalnoÅÄ filantropijnÄ w imieniu mojego zmarÅego mÄÅa i mnie.

Obecnie wydzierÅawiÅem prawie poÅowÄ naszych aktywÃw kilku domom dobroczynnym i niektÃrym mniej uprzywilejowanym w rÃÅnych krajach. Pomimo porozumienia miÄdzy moim zmarÅym mÄÅem a mnÄ, aby udzieliÄ pomocy ubogim, zgodziliÅmy siÄ rÃwnieÅ udzieliÄ wsparcia osobie, ktÃrej nie spotykaliÅmy siÄ wczeÅniej w Åyciu, poniewaÅ w mÅodym wieku otrzymujemy anonimowÄ pomoc od osoby, ktÃrych nie znaliÅmy i ktÃrych nie byliÅmy w stanie poznaÄ do tej pory, wpÅyw jaki uzyskaliÅmy z takiego gestu, skÅoniÅ nas do tego samego.

Z przykroÅciÄ informujÄ, Åe nigdy nie bÄdziesz miaÅ okazji poznaÄ mnie, poniewaÅ wÅaÅnie zakoÅczyÅem misjÄ, ktÃrÄ zgodziliÅmy siÄ z mÄÅem przed jego nagÅÄ ÅmierciÄ, a ty byÅeÅ beneficjentem naszej ostatniej WOLI, niezaleÅnie od twojego poprzedni status finansowy, dlatego chcÄ, abyÅ wyÅwiadczyÅ mi przysÅugÄ, akceptujÄc naszÄ ofertÄ, ktÃra nic nie bÄdzie kosztowaÄ.

Niedawno zdeponowaÅem czek w kwocie 5.800.000,00 USD w ING Banku, aby przekazaÄ Tobie, co musisz teraz zrobiÄ, to skontaktowaÄ siÄ z ING Bankiem, tak szybko, jak to moÅliwe, aby wiedzieÄ, kiedy przeniosÄ twoje pieniÄdze, poniewaÅ daty wygaÅniÄcia.

ZÅoÅyÅem depozyt z (Ursula Mattis Family Help Project), ale zaÅÄczam twÃj ADRES E-MAIL jako mÃj beneficjent, a KOD DEPOZYTOWY to (052619923257). Dlaczego zaÅÄczam twÃj adres e-mail, poniewaÅ nie znam Twojego numeru konta bankowego, na ktÃre chcesz otrzymaÄ pieniÄdze. Nie mogÅem znaleÅÄ ich w sieci podczas przeglÄdania twojego profilu, jeÅli nie podaÅbym go BANKOWI do natychmiastowego przelewu.

W celach informacyjnych zapÅaciÅem za premiÄ ubezpieczeniowÄ i opÅatÄ za przelew bankowy, wykazujÄc, Åe nie jest to pieniÄdz narkotykowy lub ma na celu sponsorowanie terroryzmu w twoim kraju.

PowtÃrzÄ jeszcze raz: nie pÅacisz za skÅadkÄ ubezpieczeniowÄ i opÅatÄ za przelew, poniewaÅ zapÅaciÅem za nie. PROSZÄ, MOJA DRODZE, JEÅLI WIESZ, ÅE NIE PRACUJE NA LEPSZE ZÅÃÅ W TWOIM KRAJU I WSPÃLNOCIE, proszÄ nie odpowiadajcie mi ani ING Bankowi, proszÄ, potrzebujÄ kogoÅ, kto pomoÅe mi rozprowadziÄ te pieniÄdze hojnie na biednych.

Musisz teraz skontaktowaÄ siÄ z Bankiem w celu przesÅania czeku z poniÅszymi informacjami;

Nazwa banku: ING Bank
Osoba kontaktowa: Dr. Steven
USA Tel: +1 (843) 631-6397
UK Tel: +447452059980
Email: steven@xxxxxxxxxxxxx

Ponownie potwierdzisz poniÅsze informacje, aby uniknÄÄ pomyÅki w przekazywaniu.
Adres pocztowy;
PeÅne nazwy:
BezpoÅredni numer telefonu;

PoniÅej znajduje siÄ KOD DEPOZYTOWY (052619923257) wersji roboczej, naleÅy rÃwnieÅ przedstawiÄ go do weryfikacji przed przekazaniem.

Uwaga: ProszÄ, nie chcÄ, ÅebyÅ mi podziÄkowaÅ lub spÃÅniÅ siÄ na moich rodzicÃw. Wszystko, czego potrzebujÄ, to: Kiedy otrzymasz pieniÄdze, wykorzystaj TYLKO 800 000 $ (osiemset tysiÄcy dolarÃw amerykaÅskich) na swÃj wysiÅek i WYKORZYSTAJ ODPALENIE TYCH FUNDUSZY DO CELÃW CHARYTATYWNYCH W SPOSÃB, KTÃRY ZADZWONI LUDZKOÅÄ. To jedyny sposÃb, w jaki ten Åwiat byÅby lepszÄ spoÅecznoÅciÄ, gdybyÅmy Åwiadczyli sobie bezinteresowne usÅugi.

Z powaÅaniem,
Pani Ursula Mattis