FrÃn FrÃken Zena Kone

From: Zena Kone
Date: Thu Nov 01 2018 - 11:15:22 EST

FrÃn FrÃken Zena Kone

KÃra

God dag, kan Guds vÃlsignelser vara Ãver dig och ge dig visdom och sympati fÃr att fÃrstà min situation och hur mycket jag behÃver din hjÃlp. Efter att ha gÃtt igenom din profil var jag Ãvertygad om att du Ãr ansedd och en fÃrtroende vÃrdig person som kan hjÃlpa mig.

Jag kontaktar dig med hopp om att du kommer att vara till stor hjÃlp fÃr mig. Jag heter Zena Kone, 21 Ãr gammal Tjej frÃn Elfenbenskusten.

Min far och jag flydde frÃn vÃrt land efter inbÃrdeskrigets vÃrme efter att ha tappat min mamma och tvà av mina seniorbrÃder i kriget. Som en fÃljd av den politiska instabiliteten i mitt land, Ãven efter kriget, etablerade min far sin kakao och kaffe export verksamhet i mitt land Abidjan, Elfenbenskusten.

Han var i Burke, en nordlig stad fÃr att fÃrhandla om kÃp av en kakaoplantage nÃr han skÃts av rebellgrupperna som kÃmpade fÃr att ta Ãver
Landets regering. Min fars dÃd har nu gjort mig en fÃrÃldralÃs och dÃrmed genom att exponera mig fÃr fara.

Innan hans olyckliga dÃd kallade min sena far mig bredvid sin sjuka sÃng och berÃttade fÃr mig som hans enda Ãverlevande dotter, att han hade deponerat i en av den framstÃende banken hÃr i vÃrt land summan av (â 4.500.000.00 miljoner euro). med mitt namn som nÃsta slÃkting.

Till fÃljd av den nuvarande osÃkerheten i liv och egendom i detta land Ãnskar jag en begÃran om att du hjÃlper mig att anvÃnda ditt konto i ditt land fÃr att ÃverfÃra min Ãrvda fond fÃr vidare fÃretagsinvesteringar.

Ãterigen fÃr att hjÃlpa mig med ett inbjudningsbrev som fÃr mig att fà visum till ditt hemland fÃr att jag ska kunna fortsÃtta min utbildning under din omsorg och att investera i en livskraftig affÃrsverksamhet.

Jag Ãr villig att ge dig 15% medan 5% har ÃronmÃrkts fÃr utgifter. Jag kommer att uppskatta det om du svarar pà mig sà snart du har fÃtt mitt mail sà att vi kan diskutera vidare i frÃgan. vÃnligen svara mig pà det hÃr i min privata brevlÃda
(zenaa5kone@xxxxxxxxx)

Tack och mà Gud vÃlsigna dig.

FrÃken Zena Kone.