JÃ HÃREK

From: Mrs. Ursula Alice Walton
Date: Mon Jul 09 2018 - 00:38:30 EST

Kedves KedvezmÃnyezettem,

Biztos vagyok benne, hogy ez a levÃl meglepetÃskÃnt fog megjelenni, mivel mÃg soha nem talÃlkoztunk, Ãs akkor is megkÃrdeznÃd, hogy miÃrt dÃntÃttem Ãgy, hogy vÃlasztottam Ãnt a vilÃg szÃmos internethasznÃlÃja kÃzÃtt. Pontosan, nem tudom megmondani, hogy miÃrt vÃlasztottam Ãnt, de ne aggÃdj, mert lÃttam a profilodat az interneten, ami megkÃnnyÃtette a kÃrÃsemet. A Mindenhatà Isten megÃldjon Ãs ÃtnÃzzen titeket ezen a kÃldetÃsben, ha alaposan elolvashatja Ãs megemÃsztheti az alÃbbi Ãzenetet.

MielÅtt elmegyek tovÃbb, engedje meg, hogy adjak egy kis Ãletrajzomat, Ãn Ursula Anya, Alice Walton vagyok, 72 Ãves nÅ Ãs a kÃsÅ Sir Danon Walton felesÃge, aki 1998. szeptember 7-Ãn, hÃtfÅn : 22 EgyesÃlt KirÃlysÃg, mikÃzben New YorkbÃl Genfbe repÃltek.

A fÃrjem halÃla utÃn a befektetÃs vezetÅje lettem, Ãs most, hogy Ãregek Ãs gyenge vagyok, Ãgy dÃntÃttem, hogy az Ãletem hÃtralevÅ rÃszÃt csalÃdommal Ãs szeretteikkel tÃltik, akinek Ãletem sorÃn soha nem volt idÅm. de a fÃrjem halÃla elÅtt terveztÃk, hogy ÃletÃnk legutÃbbi napjait hasznÃljuk fel arra, hogy felajÃnljuk a kevÃsbà kivÃltsÃgos Ãs jÃtÃkonysÃgi otthonok felÃt, a mÃsik fele pedig magunknak, csalÃdtagjainknak Ãs kÃzeli barÃtainknak. annyira szerencsÃtlen, hogy a fÃrjem nem Ãl ma, hogy ezt tegye velem, Ãs nagyon gyenge vagyok Ãs idÅs voltam, ezÃrt Ãgy dÃntÃttem, hogy ezt a filantrÃpikus munkÃt vÃgzem a kÃsÅ fÃrjem Ãs Ãn nevÃben.

Jelenleg a vagyonunknak csaknem felÃt tÃbb jÃtÃkonysÃgi otthonra Ãs nÃhÃny kevÃsbà kivÃltsÃgos orszÃgra fordÃtottam. Annak ellenÃre, hogy a kÃsÅ fÃrjem Ãs Ãn segÃtsÃget nyÃjtottak a hÃtrÃnyos helyzetÅek szÃmÃra, beleegyeztÃnk abba, hogy segÃtsÃget nyÃjtsunk egy olyan egyÃnnek, akivel mÃg nem talÃlkoztunk az Ãletben, mivel ÃletÃnkben mÃg mindig fiatal volt, anonim segÃtsÃget kapunk egy az egyÃn, akirÅl nem tudtunk, Ãs melyeket nem tudtunk megmondani a dÃtumig, az effÃle gesztus hatÃsa miatt ugyanezt tettÃk.

SajnÃlattal ÃrtesÃtem, hogy soha nem lesz alkalmam megismerni, mert Ãppen befejeztem azt a feladatot, amelyet a fÃrjem Ãs Ãn a hirtelen halÃlÃt megelÅzÅen megÃllapodtunk, Ãs te voltÃl a legutÃbbi gyilkossÃgunk kedvezmÃnyezettje, fÃggetlenÃl attÃl, hogy korÃbbi pÃnzÃgyi stÃtusza, ezÃrt szÃksÃgem van arra, hogy tegyen nekem egy szÃvessÃget azÃltal, hogy elfogadja ajÃnlatunkat, ami semmivel sem fog kerÃlni.

Jelenleg letÃtbe helyezem a Zenith Bank (UK) Ltd 5,800,000.00 amerikai dollÃr ÃsszegÃnek ÃtutalÃsÃt Ãnnek, amit most tenned kell, hogy a lehetÅ leghamarabb lÃpjen kapcsolatba a Zenith Bank (UK) Ltd-vel, hogy megtudja, mikor fognak a lejÃrat dÃtuma miatt adja Ãt a pÃnzt.

Csak letÃtbe helyeztem az EMAIL ADDRESS Ãs a DEPOSIT CODE (2017748032) szÃmot, mert nem tudom a nevedet Ãs a szÃmlaszÃmot, amellyel szeretnÃd megkapni a pÃnzt. Nem tudtam megtalÃlni Åket neten a profilod bÃngÃszÃse kÃzben, ha nem adtam volna Ãt a BANK-nak az azonnali ÃtadÃshoz.

Az Ãn informÃciÃiÃrt fizettem az Ãsszes adÃt, biztosÃtÃsi prÃmiumot Ãs bankÃtutalÃst A kÃszpÃnz dÃja, amely azt mutatja, hogy ez nem drogpÃnz, vagy az orszÃgÃban a terrorizmust tÃmogatta.

EngedjÃk meg, hogy ismÃt megismÃteljem, nem fizeti meg az adÃterheket, a biztosÃtÃsi dÃjat Ãs a csekk ÃtutalÃsi dÃjÃt, mert mÃr kifizettem Åket, az egyetlen pÃnzt, amelyre fizetni akarsz, 85 dollÃr amerikai dollÃr a szÃmlÃra Az aktivÃlÃs lehetÅvà teszi, hogy a bank Ãtutalja az Ãsszeget a helyi szÃmlÃjÃra anÃlkÃl, hogy tovÃbbi ÃtutalÃsi dÃjakat fizetne. Ãn fizettem volna a dÃjat, de a bank ragaszkodott hozzÃ, hogy nem szabad, mert nem tudjÃk, mikor fogsz velÃk kapcsolatba lÃpni, Ãs elkerÃlni a kudarcot vagy a tovÃbbi kÃltsÃgeket. KÃrlek kedvesem, ha tudod, hogy nem fogsz segÃteni a 85 dollÃros amerikai dollÃrral, kÃrlek, ne lÃpj kapcsolatba velem a bankkal, kÃrlek, szÃksÃgem van valakire, aki segÃt nekem.

A csekk ÃtutalÃsÃhoz az alÃbbiakban meg kell adnia a kapcsolatot a Bankkal;

Zenith Bank (UK) Ltd.
39 Corn Hill London
EC3V 3ND EgyesÃlt KirÃlysÃg
Tel: +447452059980
E-mail: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ãjra meg kell erÅsÃtenie az alÃbbi informÃciÃkat, hogy elkerÃlje az ÃtadÃs hibÃjÃt.
PostÃzÃsi cÃm;
Teljes nevek:
KÃzvetlen telefonszÃm;

Az alÃbbiakban a vÃzlat DEPOSIT CODE (2017748032) pontja lÃthatÃ, akkor az ÃtadÃs elÅtt ellenÅrizni kell.

MegjegyzÃs: KÃrem, nem akarom, hogy kÃszÃnetet mondjon nekem, vagy a fÃrjemnek mindÃssze annyit kell tennie, hogy bÃlcsen bÃnjon vele, Ãs ugyanazt a dolgot tegye egy nap valaki ÃletÃbe, mivel ez az egyetlen mÃdja annak, hogy ez a vilÃg jobb kÃzÃssÃg legyen, ha Ãnzetlen szolgÃltatÃsokat nyÃjtanak egymÃsnak.

Tisztelettel,
Mrs. Ursula Alice Walton