CzeÅÄ sÅodka

From: Wesley
Date: Mon Mar 26 2018 - 03:53:13 EST

Am Wes ze StanÃw Zjednoczonych, ale obecnie przebywa w Syrii na misji pokojowej. Obecnie szukam przyjaÅni, ktÃra doprowadzi do zwiÄzku, w ktÃrym znowu czujÄ siÄ kochana ...

ChcÄ ciÄ lepiej poznaÄ, jeÅli mogÄ byÄ odwaÅny. UwaÅam siÄ za Åatwego czÅowieka ..............

ProszÄ wybaczyÄ moje maniery nie sÄ dobre, jeÅli chodzi o Internet, poniewaÅ to nie jest moja dziedzina. Tutaj w Syrii nie wolno nam wychodziÄ, co sprawia, Åe bardzo siÄ nudzÄ, wiÄc myÅlÄ, Åe potrzebujÄ przyjaciela do rozmowy z zewnÄtrz, Åeby mnie utrzymaÄ ...

ChciaÅbym poznaÄ "prawdziwego" ciebie jako przyjaciela. Twoje polubienia, nielubienia, twoje zainteresowania ...... co ciÄ wyrÃÅnia.

MÃj ulubiony kolor to niebieski. Moje ulubione jedzenie to BACON, mogÅem z ÅatwoÅciÄ zostaÄ wegetarianinem, gdyby nie byÅo to na bekonie !!

Mam nadziejÄ, Åe moÅesz mi powiedzieÄ wiÄcej szczegÃÅÃw na temat twojej pracy, zwiÄzku i przeszÅoÅci .........

Mam nadziejÄ, Åe wkrÃtce skontaktujÄ siÄ z TobÄ .........

Wes.