lening

From: GRUPPO_FINANZIARIO
Date: Tue Oct 28 2014 - 05:24:00 EST

Goede dag:

Mijn naam is Francesco Benito; Ik ben de mediator / lening officier bij GRUPPO finanziario SPA.
Ik ben hier om een lening programma dat zal helpen bij het verbeteren van uw financiÃle situatie te geven,
economische en verlichten u van alle financiÃle crisis / probleem.
Lening bieden op korte en lange termijn voor de klanten tegen een tarief van 3%, zoals persoonlijke lening,
zakelijke lening, autolening, lening bedrijf, etc.
Bent u geÃnteresseerd in het ontvangen van een lening van ons, dan kunt u contact met ons opnemen
door middel van deze e-mail: gruppo_finanziario01@xxxxxxxxxxxxx

Ook het verstrekken van advies op het inschrijfformulier hieronder in te vullen:

naam:
Geslacht:
land:
Bedrag dat nodig is: