VELGØRENHED BISTAND

From: Rod Thompson
Date: Fri Jan 10 2014 - 18:45:47 EST

VELGØRENHED BISTAND

Hej Ven .

Mens du læser dette , jeg vil have dig til at blive rørt , fordi jeg tror,
​​at alle vil dø en dag. Mit navn er Rod Thompson, en købmand
.

Jeg er blevet diagnosticeret med kræft i spiserøret . Det har besmittet
alle former for medicinsk behandling, og lige nu har jeg kun omkring et
par måneder at leve i henhold til medicinske eksperter . Jeg har ikke
særlig levet mit liv så godt, som jeg aldrig rigtig passet for nogen (ikke
engang mig selv ), men min forretning. Selvom jeg er meget rig , var jeg
aldrig gavmild , jeg kun fokuseret på min virksomhed , da det var det
eneste, jeg plejet. Men nu jeg fortryder alt dette, som jeg ved nu, at der
er mere i livet end bare ønsker at have eller gøre alle de penge i verden.

Jeg tror, ​​når Gud giver mig en chance for at komme til denne
verden, jeg ville leve mit liv på en anden måde fra, hvordan jeg har levet
det . Nu, Gud har kaldet mig, jeg har villet og givet det meste af min
ejendom og aktiver til min umiddelbare og udvidede familiemedlemmer samt
et par nære venner.

Jeg ønsker Gud at være barmhjertig til mig og acceptere min sjæl, så jeg
har besluttet at give almisser til velgørende organisationer , som jeg vil
have det til at være en af ​​de sidste gode gerninger , jeg
gør på jorden.

Nu, mit helbred er forværret så dårligt , kan jeg ikke gøre det selv
længere. Jeg spurgte engang medlemmer af min familie at lukke en af
​​mine konti og distribuere de penge, som jeg har der til
velgørenhed organisation i Bulgarien og Pakistan , de nægtede og beholdt
pengene til sig selv. Derfor behøver jeg ikke stoler på dem længere, som
de synes ikke at være tilfreds med hvad jeg har tilbage for dem.

Den sidste af mine penge , som ingen kender , er den enorme kontant
depositum på 6 millioner euro. (Seks millioner euro) , som jeg har med en
finansiel institution i Holland. Jeg vil have dig til at hjælpe mig at
indsamle dette depositum og sendt det til velgørende organisationer , jeg
har nævnt ovenfor. Jeg har afsat 15% for dig og for din tid.

Gud være med dig . bedes du svar på min private e-mail :
rodthompson50@xxxxxxx

Hilsen ,

Rod Thompson ( rodthompson50@xxxxxxx )