Dr.Graham Douglas

From: Dr.Graham Douglas
Date: Sun May 12 2013 - 01:25:32 EST

Dr.Graham Douglas

Operations / regionchef Egg Bank Plc,

1Waterhouse Square 138-142 Holborn

London Storbritannien

E-post: drgrahamdouglas.eggbank @ aol.com

Tel: +447031902413

Kära vän,

Mitt namn är Dr.Graham Douglas Jag är från Harlesden Nordvästra England,
formellt senior projektledare och programmerare manager på Deutsche Bank, en
betrodd rådgivare i över 20 år och för närvarande de Operations / regionchef
platschef Egg Bank London, här i England. Jag arbetar för Nyast Ministrarna
Bank London. Jag skriver att du efter en affär i mitt kontor som kommer att
vara en enorm fördel för oss båda.

I min avdelning, som är Operations / regionchef platschef Egg Bank Plc,
(1Waterhouse Square 138-142 Holborn), jag upptäckte en övergiven summan av £
21,500,000,00 Brittiska pund (Tjugo en miljon femhundra tusen brittiska pund)
på ett konto som tillhör en av våra utländska kunder Late David McDowell Brown
en amerikansk medborgare i Arlington Virginia, som tyvärr miste livet på första
februari 2003 genom södra USA rymdfärjan Columbia, dog han som enskild människa

Vid valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär av var du bor, i
synnerhet på grund av känslighet för transaktionen och sekretessen här.
Nu är vår bank har väntat på någon av de anhöriga att komma upp för påståendet,
men ingen har gjort det. Jag personligen har tappat målet att hitta släktingar
i 5 år nu.

Jag söker nu ditt medgivande att presentera dig som de närmast anhöriga /
Kommer bidragsmottagaren till den avlidna så att intäkterna från detta konto
värderas till £ 21 500, 000, kan 00 brittiska pounds betalas ut till dig. Detta
kommer att betalas ut eller delas i dessa procentsatser, 50% till mig och 40%
till dig medan 10% är för de kostnader som uppstår under transaktionen när jag
har fått alla nödvändiga juridiska dokument som kan användas för att
säkerhetskopiera detta påstående vi gör. Allt jag behöver är att fylla i ditt
namn till handlingarna och legalisera det i domstol här för att visa dig som
den rättmätiga förmånstagaren.

Också jag behöver din ärliga samarbete, sekretess och absolut tillit utan
tvekan, för att vi ser denna transaktion igenom. Jag garanterar er att detta
kommer att genomföras under ett legitimt system som skyddar dig mot eventuella
brott mot lagen. Snälla, ge mig följande som vi har 5 dagar att köra igenom
det.
Detta är mycket brådskande TACK.

1. Fullständigt namn

2. Du är Telefonnummer

3. Du är Kontaktadress.

4. Yrke

Vänligen svara så jag skickar till er bank formulär att fylla omedelbart.
Vänliga hälsningar,
Dr Graham
Skicka din information till min LIGUSTER EMAIL drgrahamdouglas.eggbank @
aol.com