Velgørenhed assistance

From: Dr.Rod Thompson
Date: Fri Apr 12 2013 - 06:41:18 EST

Velgørenhed assistance

Hej Ven.

Mens du læser dette, jeg vil have dig til at blive rørt, fordi jeg tror, ??at alle vil dø en dag. Mit navn er Rod Thompson, en Merchant.

Jeg er blevet diagnosticeret med kræft i spiserøret. Det har besmittet alle former for medicinsk behandling, og lige nu har jeg kun omkring et par måneder tilbage at leve i overensstemmelse med medicinske eksperter. Jeg har ikke særlig levet mit liv så godt, som jeg aldrig rigtig passet for nogen (ikke engang mig selv), men min virksomhed. Selvom jeg er meget rig, jeg var aldrig generøs, jeg kun fokuseret på min forretning, som det var det eneste, jeg plejet. Men nu har jeg fortryder alt dette som jeg ved nu, at der er mere i livet end bare at ville have eller gøre alle de penge i verden.

Jeg mener, når Gud giver mig en ny chance for at komme til denne verden, jeg ville leve mit liv på en anden måde fra hvordan jeg har levet det. Nu, Gud har kaldet mig, har jeg villet og givet det meste af min ejendom og formue til mine umiddelbare og udvidede familie medlemmer såvel som nogle få nære venner.

Jeg ønsker Gud at være barmhjertig mod mig og acceptere min sjæl, så har jeg besluttet at give almisser til velgørende organisationer, som jeg ønsker, at dette skal være en af ??de sidste gode gerninger jeg gør på jorden.

Nu, hvor mit helbred er blevet forværret så dårligt, jeg kan ikke gøre det selv mere. Jeg spurgte engang medlemmer af min familie at lukke en af ??mine konti og distribuere de penge, som jeg har der til velgørenhed organisation i Bulgarien og Pakistan, de nægtede og holdt pengene til sig selv. Derfor behøver jeg ikke stole på dem længere, da de ikke synes at være tilfreds med hvad jeg har tilbage for dem.

Den sidste af mine penge, som ingen kender til, er den enorme kontant depositum på 6 millioner euro (seks millioner euro), som jeg har med en finansiel institution i Holland. Jeg vil have dig til at hjælpe mig samle dette depositum og sendt den til velgørende organisationer, jeg har nævnt ovenfor. Jeg har afsat 15% for dig og for din tid.

Gud være med dig. bedes du svar på min private e-mail: rodthompson50@xxxxxxx

Regards,

Rod Thompson ( rodthompson50@xxxxxxx )