Od Dr Andrew Abbott (Business predlog vljudno odgovoriti)

From: Dr Andrew Abbott
Date: Tue Nov 27 2012 - 14:22:33 EST

Od: Dr Andrew Abbott
Zasebno mobilnega telefona: +447035950904

Zdravo prijatelj,

Jaz sem Dr Andrew Abbott vodja raÄunovodstvo / revizija za Credit Suisse Bank One Cabot Square, London EC14 4QJ, Anglija. Sem stik z vami v zvezi s poslovnim predlogom, da bo Åe ogromno koristi za obe strani in manj privilegirane pa se bodo tudi koristi. Biti vodja raÄunovodstvo / revizija Greater London Regionalni urad, sem odkril vsoto funtov 16,500,000.00 EUR (Åestnajst milijonov petsto tisoÄ Veliki britanski funt) v raÄunu, ki pripada eni od naÅih tujih kupcev Pozna Mr Moises Saba Masri. Bil je judovska podjetja mogotec iz Mehike, ki je umrl v helikopterski nesreÄi. G. Saba je bila 47-let stara, ko sta njegova Åena, njegov edini sin Avraham (Albert) in njegova hÄi-v-zakon je umrl v helikopterski nesreÄi.

Lahko dobite veÄ informacij v zvezi s to nesreÄi in smrti naÅega konca kupca g Moses Saba na naslovu spletni strani spodaj.

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3832556,00.html?

Izbira kontaktu ste zbudili iz geografske narave, kjer Åivite, Åe posebej zaradi obÄutljivosti transakcije in tajnosti dokumentu. Sedaj naÅ banÄni je Äakal za katerokoli sorodniki se nadaljuje navzgor za trditev o dedovanju sklada, vendar na Åalost vsa prizadevanja, da se je neveljaven. Osebno sem bil neuspeÅen pri iskanju niti sorodnikov, niti katera koli oÅjih sorodnikov, g Saba. V zvezi s tem, sem iskati vaÅe privoljenje, da vam predstavi kot oÅjih sorodnikov / bo upraviÄenec do pokojnika, tako da se izkupiÄek od tega raÄuna vrednotijo ââna  16,5 milijona Veliki britanski funt je treba plaÄati za vas.

To bo izplaÄana ali delijo v ti odstotki 60% za mene in 40% za vas. Bom priskrbi vse potrebne zakonske je informacije, ki se lahko uporablja za nazaj do tega zahtevka, ki smo o tem, da bi. Vse kar potrebujete je, da naloÅite svoje imena do dokumentov in legalizacijo na britanskem viÅjem sodiÅÄu, da bi dokazali vam zakonitega upraviÄenca. Vse kar zahtevajo zdaj je vaÅ iskren sodelovanju, zaupnosti in zaupanja, ki nam omogoÄajo videti to transakcijo skozi. Garantiram ti 100% uspeh in da bo ta poslovna transakcija izvrÅena v okviru podroÄja uporabe prava pa bodo tudi zaÅÄito pred kakrÅno koli krÅitev pogodbe.

Prosimo, da se mi naslednje saj imamo 7 delovnih dni, da ga vodijo skozi:

1. VaÅe ime in priimek:
2. Telefonska Åtevilka:
3. Kontaktni naslov:
4. Starost:
5. Spol:
6. Poklic:

Ob Åel skozi metodiÄno iskanje, sem se odloÄila, da v stik z vami v upanju, da boste ta predlog zanimiv. Prosim za vaÅo potrditev tega sporoÄila z navedbo vaÅe zanimanje vam bom, priskrbi veÄ informacij, kot smo nadaljevali z banko tako, kot sem Åe prej rekel.

VaÅ soglasje k temu predlogu e-mail in poslovno bo zelo cenjeno.

PokliÄi me ob prejemu tega e-poÅte za veÄ razprav.

S spoÅtovanjem,
Dr Andrew Abbott.