Fra Dr. Christopher Harrison

From: Dr. Christopher Harrison
Date: Thu Oct 25 2012 - 11:37:55 EST

--
KÃre ven,

Hvordan har du det i dag? Jeg hÃber fint, jeg er Dr. Christopher Harrison fra Harlesden, North West London, her i England. Jeg arbejder for Credit Suisse Bank London. Jeg skriver dig fra mit kontor, som vil vÃre en stor enorm fordel for os begge. I min afdeling, er den assistent manager (Greater London-regionen) opdagede jeg en forladt sum af $ 15,5 mio pounces (femten millioner fem hundrede tusinde britiske pounces og pund) i en konto, der tilhÃrer en af ââvores udenlandske kunder Late Mr. Moises Saba Masri, en JÃde fra Mexico, der var offer for en helikopterstyrt tidlige sidste 2 Ãr, og drÃbte ham og familiemedlemmer. Saba var 46-Ãr gammel. Ogsà i helikopteren pà tidspunktet for flystyrtet var hans kone Adela Tuachi, deres sÃn Alberto og hans kone Judith. Piloten var ogsà dÃd.

Valget af at kontakte dig, er vakt fra den geografiske karakter af hvor du bor, navnlig pà grund af fÃlsomheden af ââtransaktionen og fortroligheden heri Nu er vores bank har ventet pà nogen af ââde pÃrÃrende til at komme op til kravet, men ingen har gjort det, jeg personligt har tabt sagen til at lokalisere de pÃrÃrende i 1 Ãr nu, jeg sÃger dit samtykke til at prÃsentere dig som pÃrÃrende / Vil Modtager til den afdÃde, sÃledes at udbyttet af denne konto til en vÃrdi af 15,5 millioner britiske pounces kan vÃre udbetalt til dig.

Dette vil blive udbetalt eller delt i disse procenter, 60% til mig og 40% til dig, har jeg sikret alle nÃdvendige juridiske dokumenter, som vi kan bruges til stÃtte for denne pÃstand, vi gÃr. Alt, hvad jeg behÃver, er at udfylde din navne til de dokumenter og legaliserede det i retten her for at bevise dig som den retmÃssige modtager, er Alt, hvad jeg har brug for nu din Ãrlige samarbejde, fortrolighed og tillid til, at vi ser denne transaktion igennem. Jeg garanterer dig, at dette vil blive gennemfÃrt under en legitim ordning, der vil beskytte dig mod enhver overtrÃdelse af loven i dit land.

Please, give mig fÃlgende: som vi har 5 dage til at afslutte denne igennem, det er meget, meget presserende PLEASE.

1. Fulde navn:
2. Dit telefonnummer:
3. Din Kontakt Adresse:
4. Alder / kÃn:
5. Core job / BeskÃftigelse:

Efter at have vÃret igennem en metodisk sÃgning, besluttede jeg at kontakte dig HÃber at du vil finde dette forslag interessant, er du pà din bekrÃftelse af denne meddelelse, som angiver din interesse, sà jeg vil give dig flere oplysninger.

BestrÃbe sig pà at lade mig vide din beslutning stedet for at holde mig vente. Af sikkerhedsmÃssige formÃl, fà venligt tilbage til mig pà min personlige e-mail adresse nedenfor.

dr.harri_christopher_office005@xxxxxxxxxxx

Venlig hilsen,
Dr. Christopher Harrison