Sevgili arkadaÅÄm,

From: MR. FRED BENHAM
Date: Sun Jul 01 2012 - 14:17:56 EST

Äyi gÃnler,

Ben burada Ängiltere'de Harlsden, North West London, Bay Fred Benham duyuyorum. Ben Natwest Bank Londra ile ÃalÄÅmak. SaygÄsÄzlÄk ve saygÄlarÄmÄzla, ben ikimiz iÃin bÃyÃk yararÄ olacak bir iÅ iÃin ofisime size yazÄyorum. Benim bÃlÃmde, Ãzel BankacÄlÄk YÃneticisi (Greater London BÃlge Ofisi) olmak, ben yabancÄ mÃÅterilerimiz biri Dr Erin ait bir hesap 18.500.000 Â GBP terk edilmiÅ bir toplamÄ (on sekiz milyon beÅyÃz bin pound) keÅfetti
Bir grup gÃkyÃzà tatil yolunda, 23 Mart 2009 tarihinde Montana uÃak kazasÄnda ailesiyle birlikte Ãldà Jacobson.

EÄer temas seÃimi bu iÅlem ve gizlilik buradaki hassasiyeti Ãzellikle dolayÄ yaÅadÄÄÄnÄz yerin coÄrafi yapÄsÄ, gelen uyandÄrdÄ.

Åimdi bizim banka iddianÄn gelip-up yakÄnlarÄnÄn herhangi bekliyordu ama kimse that.I yaptÄ Åahsen artÄk iki yÄldÄr akrabalarÄ bulma konusunda baÅarÄsÄz olmuÅtur, ben bir sonraki olarak sunmak iÃin izninizi almak  18.500.000 YTL deÄerindeki bu hesabÄn gelirleri size Ãdenecek bÃylece Ãlen kin / FaydalanÄcÄ.

Bu tahsis veya bu yÃzdeler, bana% 60 ve% 40 size de paylaÅÄlacaktÄr. SanÄrÄm yapmak Ãzeresiniz bu iddiayÄ yedeklemek iÃin kullanÄlabilir gerekli tÃm yasal belgeleri garantiledi. TÃm ihtiyacÄm belgeler iÃine isimleri doldurun ve meÅru yararlanÄcÄ olarak kanÄtlamak iÃin burada mahkeme bunu yasallaÅtÄrmak iÃin olduÄunu.

Åimdi gerektiren tÃm aracÄlÄÄÄyla bize bu iÅlem gÃrmek etkinleÅtirmek iÃin dÃrÃst iÅbirliÄi, Gizlilik ve GÃven olduÄunu. Bu, law.Please ihlali sizi korumak bana aÅaÄÄdaki saÄlayacak yasal bir dÃzenleme altÄnda yÃrÃtÃlÃr size garanti: bunu Ãzerinden ÃalÄÅtÄrmak iÃin beÅ gÃn var gibi. Bu Ãok acil lÃtfen olduÄunu.
1. Tam AdÄ
2. Telefon NumaranÄz
3. Temas Adresiniz.

Bir yÃntemsel arama ile gitmiÅ olmasÄ, sana bu Ãneriyi ilginà bulacaÄÄnÄzÄ umarak sizinle irtibata karar verdi.

Bu mesaj ve ilgi gÃsteren bir onay Ãzerine LÃtfen, daha fazla bilgiyi size sunacaktÄr.

Bana karar biliyor yerine beni bekletmek izin ÃabalarÄdÄr. Call me veya posta Tel aldÄktan sonra bana yazÄn: +447024011974, +447924445158

SaygÄlarÄmÄzla,
Bay Fred Benham.