ODGOVOR HITNO:

From: Dr James Cobb
Date: Sun Apr 15 2012 - 17:00:07 EST

Dobar Dan PoÅtovani!

Kako ste vi i vaÅa obitelj? Nadam se da moje pismo vas zadovoljava u svom najboljem raspoloÅenju danas. Moje ime je Dr. James Cobb, Operacija / regionalni ogranak Generalni direktor Egg Banking Plc Londona. OdluÄio sam potraÅiti Top Secret / povjerljive suradnju s vama u izvrÅenju transakcija posla ovdje opisanog-u za naÅu oba obostranu korist. Tijekom godiÅnjeg banaka revizija, otkrio sam jedan napuÅten / neostvareno fonda, zbroj od  21.500,000 EUR (dvadeset jedan milijun pet stotina tisuÄa britanska funta) u raÄun koji pripada jednom od naÅih inozemnih kupaca (Late David McDowell Brown) AmeriÄki od Arlington, Virginia, koji je naÅalost izgubio Åivot kao singl s cijelom posadom na dan 1. veljaÄe 2003 preko juÅnog SAD Space Shuttle Columbia.

Otkrio sam da nije precizirao bilo najbliÅe rodbine ili Äe korisniku na njegov raÄun nakon Åto prolazi kroz svoje datoteke u naÅoj banci. Iskreno i namjerno traÅiti vaÅ pristanak da vam predstaviti kao najbliÅi roÄak / HoÄe korisnika za pokojnika, tako da je iznos u vrijednosti od 21,5 milijuna funti britanska funta prenijet Äe se na vas, koji Äe se dijeliti u ovim postotni omjer: 60% za mene i 40% odnosno vas.

Trebam vaÅu iskrenu suradnju, povjerenje i najveÄu tajnosti kako bi se omoguÄilo nam provesti ovu transakciju uspjeÅno. Uvjeravam vas i obeÄati da Äe ova transakcija Äe se izvrÅiti pod legitiman aranÅman koji Äe vas zaÅtititi od bilo krÅenja zakona, kako u vaÅoj zemlji i ovdje u Londonu kao fond se prenosi na naznaÄeni bankovni raÄun. Nakon razmatranja i prihvatanja ove ponude, molimo Vas da naprijed me sljedeÄe informacije odmah na moj privatni e-mail adresu za viÅe povjerljivosti: jamescobb01@xxxxxxxx

1. VaÅe ime i prezime:
2. VaÅ puni kontakt adresa:
3. VaÅa izravna mobilni telefon broj:
4. VaÅa email adresa:

Da biste omoguÄili mi uploadati svoje podatke u naÅoj bazi podataka banke, da bi odraÅavala u sustavu banke mreÅe koju su pod nazivom najbliÅi roÄak / HoÄe korisnika ovog raÄuna, onda Äu vas voditi na komunikaciji s bankom za daljnji prijenos ovog fonda za vas .

NAPOMENA: Imamo nekoliko bankovnih dana izvrÅiti ovu transakciju posao.
ZahvaljujuÄi u oÄekivanju vaÅeg hitno odgovor.

Pozdrav,
James Cobb.