Mr.Jackson White

From: Mr Jackson White
Date: Sat Apr 14 2012 - 02:16:50 EST

Mr.Jackson White
Moje prywatne numer: +447-035-902-902
Faks: +447-043-077-354

PrzyjÄÄ moje szczere przeprosiny, jeÅli mÃj email nie speÅnia Twoje osobiste
etyka.

Ja siÄ przedstawiÄ jak Mr.Jackson Harlsden White, Ja Virgin obywatel
Wyspy Brytyjskie zamieszkuje dyrektora London.A w zarzÄdzaniu kont
sekcja, monitoring finansowy sieci tutaj w Wielkiej Brytanii.

Jest to szczegÃÅ, co chcÄ Ci pomÃc mi w doing.One z naszych
konta z rÃwnowagi kapitaÅowej dwudziestu milionÃw piÄÄset tysiÄcy funtÃw zostaÅ uÅpiony i nie ma
byÅy eksploatowane w ciÄgu ostatnich dwunastu (12) lat.

Z moich badaÅ i potwierdzenia, wÅaÅciciel to
konto, cudzoziemiec po imieniu (Ost Bob) zmarÅ 31 stycznia 2000.

zobaczyÄ: http://aviation.crosswindlanding.com/accidents/alaska_261.htm

I od tego czasu nikt nie zrobiÅ nic w odniesieniu do zastrzeÅenia to
pieniÄdze, bo nie ma czÅonkÃw rodziny, ktÃrzy sÄ Åwiadomi istnienia
ani konto, ani funduszy.

Szukam Twojej zgody, aby zaprezentowaÄ PaÅstwu jak najbliÅszych krewnych / Czy beneficjent do zmarÅego tak, Åe wpÅywy z tego konta
o wartoÅci dwudziestu milionÃw piÄÄset tysiÄcy funtÃw moÅe byÄ wypÅacona (przelew) na konto w danym kraju.

To bÄdzie wypÅacane lub udostÄpniane w tych procentach, 60% dla mnie i 40% dla Ciebie. wszystkie niezbÄdne dokumenty prawne PopierajÄc tÄ ââfunduszy wnioskÃw moÅemy byÄ zabezpieczone przez nas.

ProszÄ dostarczyÄ mi nastÄpujÄce, jak mamy 7 dni, aby go uruchomiÄ poprzez.
Jest to bardzo PILNE PLEASE.

1. PeÅne imiÄ i nazwisko.
2. TwÃj bezpoÅredni numer telefonu komÃrkowego.
3. TwÃj adres kontaktowy.
4. TwÃj wiek.
5. TwÃj zawÃd.

Pozdrawiam,