Fra Dr. Christopher Harrison

From: Dr. Christopher Harrison
Date: Wed Mar 28 2012 - 06:40:07 EST

KÃre ven,

Hvordan har du det i dag? Jeg hÃber, fint, jeg er Dr. Christopher Harrison
fra Harlesden, North West London, her i England. Jeg arbejder for Credit
Suisse Bank London. Jeg skriver dig fra mit kontor, som vil vÃre en stor
enorm fordel for os begge. I min afdeling, er den assistent manager
(Greater London-regionen), opdagede jeg en forladt sum af $ 16,5 mio
pounces (Seksten millioner fem hundrede tusinde pounces og pund) pà en
konto, der tilhÃrer en af ??vores udenlandske kunder Late Mr. Moses Saba,
en JÃde fra Mexico, der var offer for en helikopterstyrt i begyndelsen af
??sidste Ãr, drÃbte ham og familiemedlemmer. Saba var 46-Ãr gammel. Ogsà i
helikopteren pà tidspunktet for flystyrtet var hans kone, deres sÃn
Avraham (Albert) og hans svigerdatter. Piloten var ogsà dÃd.

Valget af at kontakte dig er vakt fra den geografiske karakter af hvor du
bor, isÃr pà grund af fÃlsomheden af ??transaktionen og fortroligheden
heri, Nu er vores bank har ventet pà nogen af ??de pÃrÃrende til at komme
op til kravet, men ingen har gjort det, jeg personligt har fÃet medhold i
at lokalisere de pÃrÃrende i 1 Ãr nu, jeg sÃger dit samtykke til at
prÃsentere dig som pÃrÃrende / Vil Modtager til den afdÃde, sà udbyttet af
denne konto til en vÃrdi af 16,5 mio pounces kan betales til dig.

Dette vil blive udbetalt eller delt i disse procenter, 60% til mig og 40%
til dig, har jeg sikret alle nÃdvendige juridiske dokumenter, at vi kan
bruges til at sikkerhedskopiere denne pÃstand, vi gÃr. Alt hvad jeg
behÃver, er at udfylde din navne til de dokumenter og legaliserede det i
retten her for at vise dig som den retmÃssige modtager, er Alt hvad jeg
behÃver nu din Ãrlige samarbejde, fortrolighed og tillid til, at vi ser
denne transaktion igennem. Jeg garanterer dig, at dette vil blive
gennemfÃrt under en legitim ordning, der vil beskytte dig mod enhver
overtrÃdelse af loven.

Please, give mig fÃlgende: som vi har 5 dage til at kÃre det igennem, det
er meget, meget presserende PLEASE.

1. Fulde navn:
2. Dit telefonnummer:
3. Din Kontakt Adresse:
4. Age / Sex:
5. Core job / BeskÃftigelse:
6. Privat e-mail adresse:

Efter at have vÃret igennem en metodisk sÃgning, besluttede jeg at
kontakte dig hÃb om at du vil finde dette forslag interessant, er du pÃ
din bekrÃftelse af denne meddelelse, som angiver din interesse vil give
dig flere oplysninger.

BestrÃbe sig pà at lade mig vide din beslutning i stedet for at holde mig
vente.

Med venlig hilsen,
Dr. Christopher Harrison
(drxtoharrison@xxxxxxxxxxx)