Od Dr. Vincent OZ

From: Dr.Vincent Mark
Date: Mon May 02 2011 - 16:25:29 EST

Vázený príteli.

Jsem Dr.Vincent Marka, manazer Úcetnictví Audit ministerstva credite suise banky, zde v England.I písu vám o obchodní návrh, který bude mít obrovský prínos pro obe us.In mém oddelení, je vedoucí Greater London Krajský úrad, jsem zjistil soucet £ 16,5 milionu (sestnáct milionu, pet set liber sterlinku) v úctu, který patrí k jednomu z nasich zahranicních zákazníku Pozdní Obchodní Mogul Mr.Mosies Saba miliardár, Zida z Mexika, který byl obetí zrícení vrtulníku na pocátku tohoto roku, zabíjet jej a rodina members.Saba byl 47-roky-old.Also ve vrtulníku v dobe havárie byla jeho manzelka, jejich syn Avraham (Albert) a jeho dcera-in-law.The pilot byl také zabit.

Volba Vás kontaktovat se vzbudila z geografické povahy, kde zijete, obzvláste vzhledem k citlivosti na transakce a duvernost herein.Now nás bankovní bylo cekání na nekterý z príbuzných prijde-az k tvrzení, ale nikdo nemá udelal that.I osobne jsem byl neúspesný pri rozmistování príbuzným, mám usilovat o vás souhlas k vám jako dalsí príbuzný / Bude príjemce na zemrelého tak, ze výtezek z tohoto úctu ocenen na 16,5 milionu liber muze být vyplacena na vás.

To bude vyplacena, nebo sdílená v techto procent, 60% pro me a 40% na you.I mít zajistené veskeré nezbytné právní dokumenty, které mohou být pouzity k zálohování toto tvrzení jsme making.All co potrebujete, je vyplnit vase jména dokumenty a legalizovat to u soudu dokázat, jste zde jako oprávnený beneficiary.All Zádám nyní je vase uprímná Co-operace, duvernosti a Trust umoznit nás videt tuto transakci through.I vám zarucit, ze to bude popraven za legitimní usporádání, které bude chránit vás z jakéhokoli porusení zákona.

Prosím, uvedte mi následující, jak jsme na 7 dní spustíme ji through.This je velmi URGENT PROSÍM.

Laskave odpoved na muj soukromý e-mail zde: dr.vinccmark@xxxxxxxxx

1.FULL Jméno ..............................
2.Your Prímé mobilní císlo ........................
3.Your Kontaktní adresa ...........................

S prosla metodický vyhledávání, rozhodl jsem se Vás kontaktovat doufat, ze vás najdou tento návrh interesting.Please o Vase potvrzení této zprávy a uvedením Vaseho zájmu poskytnou vám více information.Endeavor dejte mi vedet vase rozhodnutí, spíse nez drzet me ceká.

Laskave odpoved na muj soukromý e-mail zde: dr.vinccmark@xxxxxxxxx

Podekoval vám v ocekávání své príznivé odpovedi.

S pozdravem,
Dr.Vincent Marek
+447024039520