Z: Dr. Kevin Brown

From: Dr. Kevin Brown
Date: Tue Oct 13 2009 - 14:27:28 EST

Milý pøíteli
Jak se dnes máte? Doufám, ?e se v pohodì,
Já jsem Dr. Kevin Brown Od Harlsden, North West London, tady v Anglii.
I práce pro Nawest Bank Corporation v Londýnì. Pí?i vám z mé
kanceláøi. V mém oddìlení, je asistent mana?era (Greater London
Krajský úøad), jsem zjistil, opu?tìné suma 12,5 milionu amerických dolarù USA
Dolar (Dvanáct milionù pìt set tisíc dolarù Usa) v úètu, který patøí k jednomu z na?ich zahranièních zákazníkù Pozdní Pan Thompson Morrison americká obèan, který bohu?el pøi?el o ?ivot v rovinì
krach Alaska Airlines Letadlo 261, který havaroval na 31. ledna 2000,
vèetnì jeho man?elky a jediná dcera.

Volba Vás kontaktovat se vzbudila z geografické povahy
kde ?ijete, obzvlá?tì vzhledem k sensivity z
transakce a dùvìrnost zde. Nyní ná? bankovní bylo
èekání na nìkterý z pøíbuzných pøijde-a? k tvrzení, ale nikdo
má dìlat. Osobnì jsem byl neúspì?ný v umístìní
pøíbuzným po dobu 2 let, mám usilovat o vá? souhlas k vám jako
nejbli??í pøíbuzný / Bude Pfiíjemce na zemøelého tak, ?e výnosy z
tohoto úètu, ocenìný na 12,5 milionu dolarù mù?e být vyplacena na vás.

To bude vyplacena, nebo sdílená v tìchto procent, 60% pro mì a 40%
k vám. Mám zaji?tìné ve?keré nezbytné právní dokumenty, které mohou být pou?ity k zálohování toto tvrzení jsme tvorby. V?echno, co potøebuji, je vyplnit va?e jména na doklady 'a legalizovat to u soudu dokázat, jste zde jako oprávnìný pøíjemce. V?echno, co potøebuji nyní je va?e upøímná Co -
operace, na dùvìrnost a Trust umo?nit nás vidìt tuto transakci
skrz. Já vám zaruèit, ?e to bude popraven za legitimní
uspoøádání, které bude chránit vás z jakéhokoli poru?ení zákona.
Prosíme, uveïte mi následující: jak jsme na 5 dní spustíme ji projít.
je to velmi URGENT PROSÍM.

1. Celé jméno:
2. Va?e telefonní èíslo:
3. Kontaktní adresa:
4. Vìk:
5. Povolání:
6. Sex:

S pro?la metodický vyhledávání, rozhodl jsem se Vás kontaktovat
doufat, ?e vás najdou tento návrh zajímavý. Prosím o va?e
potvrzení této zprávy a uvedením Va?eho zájmu poskytnou
Vám bli??í informace. Sna?it dejte mi vìdìt va?e rozhodnutí, spí?e
ne? dr?et mì èeká.

Pozdravy,

Dr. Kevin Brown