Prosimy o odpowiedÅ

From: Dr. Anthony
Date: Tue Oct 13 2009 - 09:03:03 EST

Drogi Przyjacielu,
 Jestem dr Anthony Nelson, jestem osiÄgajÄc teraz z Natwest Bank London, tutaj w Anglii.
PracujÄ dla Natwest MinistrÃw Bank London. PiszÄ do was w sprawie postÄpowania w moim biurze, ktÃre bÄdzie miaÅo ogromne korzyÅci dla nas obu.
W moim biurze, gdzie jestem obecny wicedyrektor Natwest Bank (Putney High Street), odkryÅem, opuszczonych sumÄ 12 dolarÃw, 500, 000 dolarÃw USA
(DwanaÅcie milionÃw piÄÄset tysiÄcy dolarÃw USA) na koncie naleÅÄcym do jednego z naszych demised klientÃw zagranicznych, Late Pan Thompson Morrison, obywatel amerykaÅski, ktÃry niestety straciÅ Åycie w katastrofie samolotu Alaska Airlines Flight 261, ktÃry rozbiÅ siÄ 31 stycznia 2000, w tym jego Åona i cÃrka tylko.
 WybÃr skontaktowaÄ siÄ budzi z charakter geograficzny, gdzie mieszkasz, szczegÃlnie ze wzglÄdu na wraÅliwoÅÄ transakcji i poufnoÅÄ w niniejszym dokumencie.
Teraz nasz bank zostaÅ czeka na wszystkich krewnych do wystÄpienia do roszczenia, ale nikt nie zrobiÅ. Ja osobiÅcie nie zostaÅy uwzglÄdnione w odnalezieniu krewnych do 5 lat teraz.
 I teraz szukaÄ zgody, aby zaprezentowaÄ PaÅstwu jako beneficjent najbliÅszych krewnych / zmarÅego tak, Åe wpÅywy z tego konta wyceniono na 12 dolarÃw, 500, 000 dolarÃw moÅe byÄ wypÅacona do Ciebie.
BÄdzie to wspÃlne w tych procentÃw, 50% dla mnie, 40% dla Ciebie, a 10% jest za wszelkie koszty poniesione w trakcie realizacji transakcji. Tymczasem zabezpieczyli wszelkie niezbÄdne dokumenty prawne, ktÃre mogÄ byÄ wykorzystane do tworzenia kopii zapasowych to twierdzenie czynimy. All I need to wypeÅniÄ swoje nazwiska do dokumentÃw i zalegalizowaÄ go w sÄdzie, by udowodniÄ Ci za prawowitego beneficjenta.
 RÃwnieÅ mogÄ wymagaÄ, szczerej wspÃÅpracy, poufnoÅci i caÅkowite zaufanie ma wÄtpliwoÅci, aby umoÅliwiÄ nam patrz poprzez tÄ transakcjÄ. GwarantujÄ, Åe bÄdzie to wykonane w ramach
Wiarygodne rozwiÄzania, ktÃre chroniÄ od wszelkich przypadkÃw naruszenia prawa. ProszÄ dostarczyÄ mi nastÄpujÄce jak juÅ 5 dni, aby go uruchomiÄ poprzez.
To jest bardzo pilne proszÄ.
1. ImiÄ i nazwisko
2. Numer telefonu
3. TwÃj Adres Kontaktowy
4. ZawÃd
Twoje pilnÄ odpowiedÅ bÄdzie bardzo oczekiwanego i docenione.
Z pozdrowieniami,
DR. ANTHONY NELSON
Tel: +447 024 045 939
Prosimy o przesÅanie informacji do prywatnego EMAIL: dranthony.nelson741@xxxxxxxxx